FANDOM

Street of Death

Smrtince, je jeden z projektov spoločnosti Podzemie, ktorý sa zriadil v roku 20007. Vytvorené na popud oživených mŕtvol B ĽA ĽA-ĽA aktivitiek (SNBĽĽA) sú kútiky primárne nebezpečné; keďže kútiky obvykle obsahujú viac než 2000 zdeliek a sú použité neobvyklé prvky. Na rozdiel od väčšiny bordelov B ĽA ĽA-ĽA, táto obec je označená sťa smrteľne nebezpečná; je teda podzemníkmi a B ĽA ĽA-ĽA aktivitkami označovaná sťa "Uvidieť a zomrieť". Obec obsahuje kútiky Strašidelný dom, Zakázaná Kaviareň, Obchod s Čiernou Mágiou, Rozlieváreň Omáčok Smrti, Zámok Zombie, Barak Vypitvaných Plyšákov, Sieň Najhorších Príšer, Knižnica Duchov a najnovšia Parislavská Reštaurácia(2014).

Kútiky Edit

Do dnešného dátumu bolo v tejto obvi rozhádzaných osem bordelov; približne jeden nový za rok.

Zakázaná Kaviareň Edit

Zakázaná kaviareň (číslo kútiku: 10182) bol prvý kútik obce Smrtince. Bol rozhádzaný v roku 2007. Kútik obsahuje 2056 zdeliek a je smrteľne nebezpečný.

Strašidelný Dom Edit

Strašidelný dom (číslo kútiku: 10190) bol druhý kútik obce Smrtince. Bol rozhádzaný sťa následujúci po Zakázanej kaviarni v roku 2007. Kútik obsahuje 1248 zdeliek a je vynikajúci. Bol rozhádzaný v rámci mesta Výborníky, čo bol vyšší územný celok, kútikov ktoré boli vytvorené B ĽA ĽA-ĽA aktivitkami. Autorom návrhu bol holandský prieskumík Eric Brok.

Obchod s Čiernou Mágiou Edit

Obchod s čiernou mágiou (číslo kútiku: 10185) bol tretí kútik obce Smrtince. Bol rozhádzaný v roku 2008. Kútik obsahuje 2352 zdeliek a je smrteľne nebezpečný.

Rozlieváreň Omáčok Smrti Edit

Rozlieváreň omáčok smrti (číslo kútiku: 10197) je štvrtý kútik obce Smrtince. Bol rozhádzaný v roku 2009. Kútik obsahuje 2231 zdeliek a je smrteľne nebezpečný. Bordel je určený na rozlievanie omáčok a bol prvý krát navrhnutý v inkubátore v štyridsiatych rokoch minulého storočia. Súčasťou kútiku je dobová rozlievačská štvorkolka, štyria asistenti a durmstrangský kútik.

Zámok Zombie Edit

Zámok Zombie (číslo kútiku: 10211), vydaná v apríli 2010, je piaty kútik obce Smrtince. Kútik obsahuje 2182 zdeliek a je smrteľne nebezpečný. Bordel je určený na predaj akéhokoľvek tovaru súvisiaceho s čiernou mágiou a bol prvý krát navrhnutý v inkubátore na začiatku 20. storočia; kútik obsahuje strašidelný interiér, krišťáľový luster či eskalátor. Kútik je rovnako sťa Zakázaná kaviareň na konci ulice.

Barak Vypitvaných Plyšákov Edit

Barak vypitvaných plyšákov (číslo kútiku: 10218), rohádzaný v máji 2011, je šiesty kútik obce Smrtince. Kútik obsahuje 2032 zdeliek a je smrteľne nebezpečný. Jedná sa o prvý kútik obce ktorý sa skladá z dvoch samostatných budov v jednom kútiku (mestský dom a domov zombie plyšákov). Kútik obsahuje štyroch asistentov, zdeľky plyšákov a mnoho príslušenstva.

Sieň Najhorších Príšer Edit

Sieň najhorších príšer (číslo kútiku:10224), bola rozhádzaná v apríli 2012 a je siedmy kútik obce Smrtince. Kútik obsahuje 2766 zdeliek (doposiaľ nejviac z celej obce) a je smrteľne nebezpečný. Jedná sa o radnicu s hromadou doplnkov sťa je nefunkčný výťah, átrium či veža so strašidelným papierom.

Knižnica Duchov Edit

Knižnica Duchov (číslo kútiku:10232), bola rozhádzaná v marci 2013 a je ôsmy kútik obce Smrtince. Kútik obsahuje 2194 zdeliek. Opäť je smrteľne nebezpečný. Je to bordel rohovej budovy knižnice kde sa predávajú hororové knihy.

Odkazy Edit

Referencie Edit

Šablóna:Preklad

Externé odkazy Edit

Šablóna:Link GA