FANDOM

Asistetin XVII: Módni superhrdinovia: Rozprávka dvoch Bordelových Lehôt
Vital statistics
Author Orceus Záhora&Slintoš a spol.
Illustrator Orceus Záhora
Published on TBA
Published by Podzemie
Publication order
Previous Next
Asistetin XIV: Superhrdinovia: Zdeľka ako ja TBA

Asistetin XVII: Módni superhrdinovia: Rozprávka dvoch Bordelových Lehôt (po anglicky Assistatin XVII: Fashion superheroes: A Story of Two Bordel Deadlines) je 3. asistetinská kniha resp. 2. bordelovolehotská.

Dej Edit

Bordelová Lehota sa rozdelí na dve hemidediny, quôli sporu o telefónne predvoľby. Clarka Kenta totiž naštve, že si musí zapamätať nový oblastný kód 939, zatiaľčo severná polovica dediny si ponechala starú predvoľbu 636. To mu vnukne nápad a Lincolnovi predloží návrh, či by ju nerozdelil na dve časti medzi dvoch panovníkov. Starosta súhlasí a ešte ho aj pochváli. Rozdelí sa aj Ministerstvo školstva. Severná hemidedina sa nazýva SNG - Severná Národná galéria a južnú časť nazvú Uhorsko. V SNG je starostkou Alexandru Kusú a za ministra Juraja Draxlera. V Uhorsku sú to Ľudovít I. Veľký z Anjou a minister školstva Juraj Draxler. Postupne začne medzi nimi rásť stále väčšia a väčšia rivalita, čo sa vykĺbi až do toho, že medzi oboma časťami postavia obrí múr z odpadkov. Nakoniec sa obyvatelia oboch hemidedín zídu, keď má v Bordelovej Lehote hrať kapela The Who. Tá navrhne obom znepriateleným táborom, aby stenu zbúrali. Tí sa ale začnú dohadovať, takže to urobí gytarista sám, pomocou sily hudby, a to doslova.

Súvisiace články Edit

Externé odkazyEdit

Šablóna:Shot Portal: Bordelová Lehota

Also on FANDOM

Random Wiki