FANDOM

Mergeto
It has been suggested that this page or section be merged into Bordelová Lehota (Superhrdinovia)#Miesta v Bordelovej Lehote

(Discuss)

TBA 7 je ulica a číslo Hlavného strediska Superhrdinov, žijúcích v Bordelovej Lehote, z knihy Superhrdinovia. Stredisko je v knihe majetkom Supermana. Na ľavej strane od strediska (z pohľadu z cesty) je loď Supermanom nenávideného suseda menom Lloyd Garmadon Odemna osudu.

Plán strediskaEdit

Stredisko je žlté. Hlavné stredisko Superhrdinov je poschodový dom. Budova je asi 15 m široká.

PrízemieEdit

Dverami sa dostaneme do obývacej izby a kuchyne. Z predsiene vedú schody do poschodia.

PoschodieEdit

Hlavné stredisko Superhrdinov

Hlavné stredisko Superhrdinov

Na poschodí ssú spálne a kúpelňa. Nachádzajú sa tam tiež izby [Superman]]a, Wonder Woman, Batmana, Green Lanterna a Michelangela.

DvorEdit

Zadná čásť pozemku (dvor) je ohraničená živým plotom a starou dopravnou značkou slúžiacou na odpútanie nezvaných hostí. Na dvore je veľa tajomných zdeliek a nepreskúmaných oblastí ktoré superhrdinom robia problémy. Je tam taktiež jedna veľká budova o ktorej nikto nevie nič povedať.

Spoiler warning!
This article contains plot details about an upcoming episode.
V priebehu knihy sa zistí, že v tejto miestnosti ukryl Troisquartus Habilis Raritné zdeľky.

Vybavenie strediskaEdit

Obývacia izbaEdit

V obývacej izbe sa nachádzajú 1 ryšavá posteľ. Nad ňou visí jednoduchý obraz lode.

Referencie Edit

Šablóna:Preklad