FANDOM

[edit]

Súbor:B ĽA ĽA-ĽA.jpg
Súbor:Perina.png

B ĽA ĽA-ĽA je rada bordelových projektov, vyrábaných šťavičkovou škreťou spoločnosťou Podzemie sídliacou v podzemí naperickej Blaľalie. Vlajkovým projektem spoločnosti je pôvodná séria bordelov obsahujúca tzv. B ĽA ĽA-ĽA lahas - blaľalijské zdeľky, ktoré se dajú ľubovoľne rozhadzovať a lepiť. Tie sú ešte doplnené veľkým množstvom ďalších rôznofarebných zdeliek, asistentami (tiež nazývanými asistentas) a hormadou ďalšieho vzájomne kompatibilného materiálu. Z B ĽA ĽA-ĽA možno rozhádzať prakticky akýkoľvek bordel – štvorkolky, vzduchokolky, mnohokolk, domy, paláce veže, zdeľkotvory, kalgočarodejnícke vzduchokolky a dokonca aj funkčních nič. B ĽA ĽA-ĽA sa nezaprelo ani veľkomestom, ktorého názov nesie označenie B ĽA ĽA-ĽA Herbológia. Existuje tiež náučná literatúra priamo z Podzemia, ktorá obsahuje údaje ohľadne Blaľalie.

História firmy Edit

Podzemie sa zrodilo v roku 2003, kedy chudobný škretí priekupník z Garmadonovej ulice menom Anton Záhora začal budovať bunkre. Samozrejme legendárna B ĽA ĽA-ĽA zdeľka prišla na svet až v marci roku 2004.

Názov B ĽA ĽA-ĽA stvoril Záhora z výrazu bľa čo znamená niečo rozhádzané a ľa čo znamená niečo veselé.

Postupne sa Záhorova ríša začala rozrastať až napokon sa z nej zrodil nový legálny štát. Záhora sa odlúčil od škretov, rozviedol sa so škreťou manželkou, vzdal sa škretieho majetku a - čo je najdôležitejšie - dal si nové meno pod ktorým ho teraz už pozná každý Trpaslík.

Obce Edit

Odkazy Edit

Referencie Edit

Súvisiace články Edit

Externé odkazy Edit

Šablóna:Link GA